You're the harmony to every song I hear

On Monday, March 21, 2011 3 komentar




Hey, someone who only lives in my heart..
The secret inside of me, can I say that you're the harmony to every song I hear?

Sekian lama kumenatap langit. Begitu indah.
I'm waiting for the moonlight so I can find you in my prefect dreams...
Aku tak mengerti, mengapa aku senang menatap langit malam. Tapi aku tahu akan satu hal, melody yang kau mainkan jauh lebih indah dari kesunyian malam.

I still remember our moment,
When you ask me to watch your concert.
Feels like a dream, how come you can play it.
And how come you never say it to me...

You are so gorgeous, more than amazing. Your melody really touch my heart.
Tapi dengan sopannya kau merendah, mengatakan "I'm sorry, it's not too good. But, I hope you like it..."
Kau tahu, itu pernyataan terjanggal yang pernah kudengar. Kau memukau semua orang dengan melody-mu, bahkan gadis yang duduk di sampingku meneteskan air mata kala mendengar melody-mu...
Well, aku memang tidak terlalu mengerti musik. Tapi, aku masih dapat merasakannya. That's the greatest melody that I ever heard. Really thanks you let me hear it...

But, Why...?
Why do you said it to me?
Don't you know that your melody really touch my heart? 
So why do you still say it?

"This is for you..."
Oh God! You are so bad, Joe... How come you say it to me? How come you do it to me?
I just an ordinary girl...

Aku takkan selamanya mampu bertahan, Joe... Namun, mengapa kau tetap mengatakannya?
Kau benar-benar menghancurkannya lagi. Kau menghancurkan dinding penghalang yang baru saja kubangun kembali. Dinding yang dengan susah payah kubangun itu begitu mudahnya hancur di tanganmu. Dinding itu benar-benar luluh saat mendengar pernyataanmu.

Aku masih ingat saat kau dengan lirihnya mengatakan kalimat itu. Sebuah kalimat yang meluncur jujur darimu. Begitu lirih, namun aku mendengarnya. Joe...
"But you're the harmony to every song I sing, Michi..."

Andai kau tahu Joe, jika aku dapat menyampaikannya, aku ingin sekali mengatakannya padamu..
"Don't you know that You're the harmony to every song I hear, Joe..."

3 komentar:

Devid said...

hmmm i want to hear that song to...^.^

michiru_uchiha said...

haha he is playing piano... :P

Devid said...

owhh thats cool...

Post a Comment